نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس می تواند مذاکرات را برای به خدمت گرفتن ایسکو آغاز کند

یوونتوس می تواند مذاکرات را برای به خدمت گرفتن ایسکو آغاز کند

بر اساس گزارش رسانه های اسپانیایی یوونتوس می تواند با توجه به شرایط ایسکو در رئال مادرید دوباره مذاکرات خود را با باشگاه رئال مادرید بر سر به خدمت گرفتن این بازیکن آغاز کند.

قهرمان ایتالیا در پنجره ی نقل و انتقالات تابستانی به دنبال ترکوارتیستا بوده و ایسکو ستاره ی رئال مادرید و یولین دراکسلر ستاره ی سابق شالکه از گزینه های جدی باشگاه در نقل و انتقالات بودند.

با این حال گزارشی مبنی بر ارائه ی پیشنهاد رسمی بانوی پیر به لوس بلانکوس منتشر نشد و کهکشانی ها نیز علاقه ای به مذاکره بر سر فروش ایسکو نداشتند.

ایسکو در بازی ابتدایی رئال مادرید به میدان رفت، اما در مقابل رئال بتیس در هفته ی دوم به عنوان جایگزین خامس رودریگز به میدان رفت. درخشش فوق العاده ستاره کلمبیایی رئال مادرید نشان می دهد که ایسکو باید بازی های زیادی در این فصل را بر روی نیمکت سپری کند.

بازی ساز سابق مالاگا که به دنبال یک نقش ثابت در ترکیب اصلی تیم است ممکن است فصل دیگر به تیمی که بتواند در آن بازی های بیش تری انجام دهد ملحق شود.

قرارداد ایسکو با رئال مادرید تا فصل 2018 است و بند جدایی زودهنگام او 150 میلیون یورو ست. با این حال در صورت رضایت رئال مادرید قیمت او در بازار نقل و انتقالات کم تر از این مقدار است و یوونتوس می تواند هزینه ی او را از فروش پل پوگبا در تابستان آینده تامین کند.

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "

برای حمایت از ما بر روی منوی تبلیغات در سمت چپ سایت کلیک فرمایید !


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: